آیداآیدا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

آیدا زندگی ما

سفره هفت سین

1392/3/29 12:41
نویسنده : مامان ندا
814 بازدید
اشتراک گذاری

من بعد از ازدواج هر سال عید سفره هفت سین پهن می کردم. کلی هم ذوق و شوق برای تهیه وسایل هفت سین و تزئینشون داشتم. اما امسال چون آیدا راه میرفت و به همه جا سرک می کشید و هیچ چیز از دست آیدا در امان نبود سفره هفت سین نچیدم ولی آیدا با هفت سین خونه مامان زینت عکس انداخت.(فروردین 92)

هفت سین

 

این هفت سین هم سال 91 چیدیم وقتی که آیدای مامان 3 ماهش بود.

هفت سین

سین2

 

این هفت سین ها هم مربوط به اون دو سالیه که آیدا هنوز به دنیا نیومده بود.

سین2

سین3

سین4

سین5

سی7

سین6

 

اینم هفت سین اولین سال ازدواج(1387)

                                                      

هفت 8

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

آیلین
24 اردیبهشت 92 19:34
سلام عزیزم مرسی بهم سر زدین من شمارم لینک کردم شماهم لینکم کنید بهم خبر بدین ممنون
فائزه مامان آیلین
27 اردیبهشت 92 18:09
سلام مامانی ممنون که لینکم کردین.دخمل نازتو ببوسسسسسسسسسسس
مامان ترنم
28 اردیبهشت 92 8:27
وبلاگت مباركه آيدا جون،اميدوارم شاهد عكسها و كارهاي قشنگت باشم.




ممنون که به ما سر زدی.


مامان پرنيا
28 اردیبهشت 92 9:13
ممنون عزیزم. منم شما رو لینک کردم.

الی
31 اردیبهشت 92 3:01
سلام مامان عزیز اتفاقی به وبلاگ دخمل خوشکلتون سر زدم متوجه شدم نی نیامون با اختلاف یک روز دنیا اومدن اخه باران من هم 11/دی/90 متولد شد.از اشناییتون خوشحال شدم


ـــــــــــــــــــــ
ممنون که به ما سر زدید. منم از آشناییتون خوشحال شدم.
صفورا مامان آوا
29 خرداد 92 9:46
عزیییییییییییییزم دخترتون خیییییییییییلی خوشگل و شیرینه ما شا ا...




ممنون عزیزم.هم به خاطر رمز هم بابت محبتتون.