آیداآیدا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

آیدا زندگی ما

پرسشنامه وبلاگی

1392/4/8 8:50
نویسنده : مامان ندا
289 بازدید
اشتراک گذاری

ممنون از مامان پریسا خانوم که من و آیدا رو به تکمیل کردن این پرسشنامه دعوت کرد. چون آیدا فعلا در این موارد اظهارنظر نمیکنه و به مامانش اجازه انتخاب داده پس من جوابهای خودم رو مینویسمچشمک

 

اگر ماهی از سال بودم: اسفند

 اگر روزی از هفته بودم: پنج شنبه 

 اگر یه عدد بودم: هفت

 اگر نوشیدنی بودم: آب خنک

 اگر ثواب بودم: ثواب در هر صورتی خوبه

 اگر درخت بودم: بید مجنون

 اگر میوه بودم: انار

 اگر گل بودم: رز زرد

 اگر آب وهوا بودم: معتدل

 اگر رنگ بودم: فیروزه ای

 اگر پرنده بودم: طاووس

 اگرصدا بودم: صدای آیدا

 اگرفعل بودم: __

 اگر سازبودم: پیانو

 اگرعضوی از بدن بودم: مغز

 اگر بخشی از طبیعت بودم: گل

 اگر یک حس بودم: حس بیناییچشمک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)