آیداآیدا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

آیدا زندگی ما

تولد، تولد

1392/6/5 11:11
نویسنده : مامان ندا
1,268 بازدید
اشتراک گذاری

روز پنجشنبه 31 مرداد من و آیدا رفتیم تولد 3 سالگیِ این خوشگل خانوم:

 

ترنم

 

قلبترنم گلیقلب

(دخترِ نازِ دوستِ من و البته دوستِ آیدا)

 

 

 

بماند که برای حاضر شدن، آیدا چقدر اذیت کرد. میخواستم به موهاش گیره بزنم، هنوز دستم به نوک موهاش نخورده، داد میزنه: آی، آی، آی... یه کولی بازی ای درمی آورد که نگو. برای لباس پوشیدن هم همینطور. من هم تمام سعی خودمو کردم که بدون خشونت لباس تنش کنمچشمک که نتیجه ش شد این:

 

تولد

 

خونه ترنم گلی که رسیدیم دیدیم مامان شادی با سلیقه ش چقدر خونه رو خوشگل تزئین کرده بود. تم تولدش هم کفشدوزکی بود، که چون قبلا به من گفته بود منم لباس کفشدوزکی برای آیدا پوشوندم.

برای عکس گرفتن هم آیدا اصلا یک جا بند نمیشد.

 

تولد

 

تولد

 

اینجا بچه ها داشتند عکس می گرفتند و آیدا هم برای بادکنک ها نقشه می کشید.

 

تولد

 

تولد

 

تولد

 

تولد

 

تولد

 

تا مهمونها سرگرم فوت کردن شمع و بریدن کیک توسط ترنم بودند، آیدا این طرف برای خودش می رقصید. کافی بود یک نفر ببیندش یا ازش تعریف کنه، میومد خودشو می چسبوند به من و دیگه نمی رقصید.تازه با آهنگهای تولدت مبارک و آهنگهایی که برای بچه ها خونده شده نمی رقصه، فقط آهنگ بزرگها!از خود راضی

 

تولد

 

 

تولد

 

داره پفیلا می خوره

 

تولد

 

بهش میگم به منم به به میدی؟ آیدا هم میگه: نه نیمیدم. بُخولَم.

 

تولد

 

تولد

 

اینجا فکر کنم دلش برام سوخت؛

 

تولد

 

لنگه ی دمپاییت کو؟

 

تولد

 

هوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهورا

 

تولد

 

هوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهورا

ماچترنم سادات تولدت مبارکماچ

ماچدست خاله شادی هم درد نکنه که انقدر زحمت کشیده بود.ماچ

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ترنم
6 شهریور 92 8:04
خواهش مي كنمبيشتر از اين شرمنده نفرماييد. ان شاء الله تولد آيدا جونم
مامان ندا
13 شهریور 92 11:45
تولد ترنم جون مبارک چه عکسای نازی گرفتی خاله جونی